Страница 1 от 1

Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Сря Апр 11, 2018 6:27 pm
от OLDDraxX
Здравейте,
За втори бът се сблъсквам със един и същи пролем:
При опит да добавя боза в гумата със спринцовка през вентила не ще да влиза.
Вентила не е запушен,тъй като винаги изпускам гумата ,после малко я помпя и пак изпускам.Първият път беше безпроблемно,но втория и третия(когато се пръсна спринцовката,няма такова мазало)не ще.
Последните два пъти се опитах леко да отлепя борда и да налея,но уви докато го отлепя малко и се разлепи целия.
Цялата гума е една лигава и не мога да я напомпя после,дори на бензиностанцията.Предният път/втория/ след обилно измиване с топла вода и престой с висящ надолу 24часа отворен борд се получи,ама все така ли ще е.
Гумите са Maxxis Crossmark 26x 2.25,не са тублес и изпускат по малко през бордовете.Не желая тублес гуми заради по високото им тегло.
Каплите са Easton EA90 XC tubeless 19мм ширина
Моля за някой друг трик при помпене, за да не се блъскам толкова много за напред.
Благодаря и Поздрави! :beer
PS: нямам желание да ги дупча със спринцовка.

Re: Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Сря Апр 11, 2018 7:05 pm
от I.nfraR.ed
Какво значи през вентила?

Под пълнене през вентила обикновено се има предвид "преста" тип (френски) на който се маха горната част и течността от спринцовката минава през отворения вентил. Става без усилие, а ти пишеш за пръсната спринцовка?!
Ако се опитваш с голямо налягане ръчно да я вкарваш през неразвит преста вентил или пък автомобилен такъв е ясно, че ще имаш проблеми.

Re: Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Сря Апр 11, 2018 7:09 pm
от OLDDraxX
Френски вентил,на който не се маха иглата за съжаление.Имам 4 бр(2бр оригинални от Easton и 2бр от Mavic Crossmax) такива и не ми се дават излишни пари за други 2бр разглобяеми.
Моя грешка че не го споменах
:beer:

Re: Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Сря Апр 11, 2018 7:12 pm
от I.nfraR.ed
Ами това е проблемът. Сега се е позапушил от засъхналата боза.
Най-добре не се мъчи и си вземи правилните вентили. Вярно са супер надценени както много други "специализирани" неща, но си спестяваш главоболията.

Re: Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Сря Апр 11, 2018 8:02 pm
от Alexi
тъй като имам капли Мавик Кросмакс ,на оригиналния вентил игличката се развива ,просто е една по различна ( както и самия вентил ) .. през самата игличка не е препоръчително да сипваш боза ,дори и да става

Re: Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Сря Апр 11, 2018 8:27 pm
от OLDDraxX
Не веднъж съм слагал боза през иглата.Верно ,че може да се е позапушила,но не там ми е проблема а помпенето.
Максиса е твърде мек и лигав със бозата.Като го изпера с топла вода не мога да го затворя -чупя лостчета, а с бозата се качва с един пръст.Явно самата гума се свива и разтегля. Борда на нетублес гумите е мек.Имам и Континентал Маунтин Кинг тублес .Без проблеми се помпи без боза през същия вентил,заради по дебелия и разперен борд.Явно дурометъра е от значение Максис 60 ,а Континентала 180/240.Дано съм на прав път.следващите гуми няма да са Максис,колкото и да ми допада Кросмарка.
Поздрави! :beer:

Re: Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Сря Апр 11, 2018 8:44 pm
от Alexi
е ти зачеркваш цяла марка заради един модел ,който като цяло е нисък клас .. вземи си EXO/TR модел на максис и проблеми няма да имаш :beer:

Re: Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Сря Апр 11, 2018 11:03 pm
от malak
За да можеш да ги помпаш без проблем, трябва да сложиш винтили на който им се свалят игличките. За да може голямо количество въздух бързо да влезе в гумата и бързо да изпъне бордовете към шината. Не сили гледал как гумаджите помпат гума когато се слага на джанта, махат игличката и тогава надуват с компресора. Използвам същите гуми и ги помпам по този начин. А ако ми се наложи да долея боза развивам игличката и с спринцовка та доливам. :beer:

Re: Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Чет Апр 12, 2018 7:27 pm
от OLDDraxX
И така гумата е готова.
Алекси се оказа прав за Мавикските вентили-разглобяеми са ама като не си слагам очилата и правя нещата след работа на лампа ще страдам я
Относно скъпите гуми TR EXO и тн. за другите марки,не купувам такива.Хвърлям чифт гуми за един сезон,като веднъж съм ги завъртял предна задна.Не си заслужава да давам по 150-200лв за гуми всяка година.Както на други места съм писал 40% от карането е асвалт, а през зимата дори повече.Хубавите гуми се стопяват за нула време на асвалт и чакъл.Не съм зачеркнал Maxxis ама Кроссмарка е единствената от бранда балансирана за моето каране,не че другите предлагат нещо от тоя сорт.Максиса си е много убаФ ама сега след като го надух пак си стана отстрани на бели точици боза,демек изпуска си през бордовете.
Май-май превърнах темата в гумена.
Сега утре ще видя как така вентилите на Eaton не се разглобяват.А как са ги сглобили?
Благодаря за вклИУчването/нз. къде е Ю-то на тая клавиатура/А! вече знам
Поздрави !
и :beer:

Re: Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Пет Апр 13, 2018 9:34 am
от evilzet
OLDDraxX написа:А как са ги сглобили?

Внимавай, тази логика не винаги е печеливша.

Re: Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Пет Апр 13, 2018 6:06 pm
от thechosen
С какво налягане са гумите?
И аз имах подобен проблем - изпускаше през борда, като я напомпих първоначално, но след като салих налягането и покарах малко се закисна. Та може да пробваш с по-ниско налягане.

Re: Проблем с безкамерни гуми

МнениеПубликувано на: Пон Апр 23, 2018 11:30 am
от vesquto
Един съвет - вземи си тюблес гуми и не се мъчи повече. Играл съм го тоя номер и съм прекарвал часове наред по бензиностанциите в опит да стане тюблесът. Даже бях научил на кои им е най-силен компресора. Aко спестиш пари и вземеш тюблес гуми и шини, ще си ги правиш в банята вкъщи с крачна помпа.
Иначе виж това видео, откакто го изледах си спестих някои ядове. :)
https://www.youtube.com/watch?v=oPHuFGMFJKU