Страница 2 от 2

Re: DRAG ONTARIO TE - ъпгрейдване

МнениеПубликувано на: Сря Окт 04, 2017 10:25 am
от LorDDemoniC
За тия пари RAM HT2 2.1 29 XL инча и си ти :) Карах такова когато бях 132 кила (ся съм 108) висок съм 196см ... Тва драгче го махай ...

Re: DRAG ONTARIO TE - ъпгрейдване

МнениеПубликувано на: Вто Окт 10, 2017 11:34 am
от badzanga
Колеги някой може ли да ми извади отнякъде схемата на геометрията на DRAG ONTARIO TE, в сзйта не я намерих. Благодаря.

Re: DRAG ONTARIO TE - ъпгрейдване

МнениеПубликувано на: Сря Окт 11, 2017 8:09 am
от carmo
Моделчето е старо и по онова време нямаше изградена практика да се публикуват данни, така че може никой да не ти помогне. Но може да драснеш мейл на Драг, пишейки височината на твоята и ако ти обърнат внимание вероятно биха ти пратили чертеж на рамката. Ако не, с рулетката мериш и чертаеш на А4 в мащаб 1:5 дължините и засичането на детайлите, а после ще може да премериш и ъглите. За хоризонтална базова линия ползвай тази между осите на главините, а колелото стъпило вертикално на земята с еднакво напомпани гуми.

Re: DRAG ONTARIO TE - ъпгрейдване

МнениеПубликувано на: Сря Окт 11, 2017 9:10 am
от badzanga
carmo написа:Моделчето е старо и по онова време нямаше изградена практика да се публикуват данни, така че може никой да не ти помогне. Но може да драснеш мейл на Драг, пишейки височината на твоята и ако ти обърнат внимание вероятно биха ти пратили чертеж на рамката. Ако не, с рулетката мериш и чертаеш на А4 в мащаб 1:5 дължините и засичането на детайлите, а после ще може да премериш и ъглите. За хоризонтална базова линия ползвай тази между осите на главините, а колелото стъпило вертикално на земята с еднакво напомпани гуми.



Mерси carmo, явно по геометрия си бил отличник :beer: :wavey:

Re: DRAG ONTARIO TE - ъпгрейдване

МнениеПубликувано на: Вто Ное 07, 2017 4:23 pm
от gnb
И аз съм с онтарио ТЕ и се чудя дали да сложа хидравлика отзад. Рамката няма водачи за маркуча, така че ще трябва да се захване със свински опашки. Проблемът е, че трябва да сменям главина (а тя е на 2 години), преходник, ротор, команди и цената на периферията излиза малко повече от колкото на самата спирачка( спрял съм се на BR-M615).
Мисля да проверя колко ще излезе всичко при предстоящото намаление в dragzone. Чудя се дали си заслужава, при положение че отпред съм с хидравлика, и за моето каране заден v brake горе- долу върши работа, макар че при по- стръмни спускания стискането с 2 пръста не е много приятно. Другия вариант е да сложа старата механична BR-m315, но мисля че няма да има голяма разлика. Колелото вече почва 7-ма година, мисля да го карам поне още 3 преди евентуално да взема ново.

Re: DRAG ONTARIO TE - ъпгрейдване

МнениеПубликувано на: Сря Ное 15, 2017 2:02 pm
от gnb
В крайна сметка взех спирачка, но понеже нямаше 160мм адаптор взех 180. Малко е много за задна, но проблем ли ще е за рамката ?

Re: DRAG ONTARIO TE - ъпгрейдване

МнениеПубликувано на: Сря Ное 15, 2017 2:30 pm
от Brave
Ако диска не опира в рамката - едва ли. Проблеми с ушите на рамките обикновено става при трикове, където се спира при движение назад, при това рязко. Освен това, що да е голям 180? По-малко загрява и ако си по-тежък си е супер да имаш малко повече сила и отзад.

Re: DRAG ONTARIO TE - ъпгрейдване

МнениеПубликувано на: Сря Ное 15, 2017 5:08 pm
от gnb
Brave написа:Ако диска не опира в рамката - едва ли. Проблеми с ушите на рамките обикновено става при трикове, където се спира при движение назад, при това рязко. Освен това, що да е голям 180? По-малко загрява и ако си по-тежък си е супер да имаш малко повече сила и отзад.

Видях в една обява онтарио с 203 мм отзад, така че не трябва да е проблем. Иначе точно заради това, че по- малко ще загрява исках да е по- голям (при спускане карам по- бавно с доста задна спирачка), после размислих за 160, но като нямаше адаптор отново се спрях на по- големия.