Дизел написа:vlassadar написа:...40 грама??? не вярвам че си сериозен и че това може да е довод!
Абсолютно съм сериозен. Просто тази болест не те е хванала явно още 40 грама тук, 50 там и то се събрало едно кило. А разликата межу 10 кг байк и 11 кила такъв е осезаема.
Помеждудругото да попитам и LX спирачка с какви накладки да гя чифтосам, защото шимано обичат да свирят арии (от уикипедия:Основна оперна форма, която се използва широко и във вокално-инструменталните жанрове (оратории, кантати, пасиони и др.) и се изпълнява от солист със съпровод на оркестър. Като правило ариите пресъздават чувствата на героите и се отличават с красиви и изразителни мелодии), А сред природата тишината е нещо, блазнещо душата
Дизел написа:Е, ти си знаеш, то от един момент нататък е въпрос на вкус, но все пак ми стана интересно, кое точно те притеснява в Тектро?
Определено няма как да е ефективността, щото Аурига Комп доказано бият по този показател няколко пъти по-скъпи спирачки. Цената явно също няма как да е, кое тогава?
pe60t0 написа:Дизел написа:Е, ти си знаеш, то от един момент нататък е въпрос на вкус, но все пак ми стана интересно, кое точно те притеснява в Тектро?
Определено няма как да е ефективността, щото Аурига Комп доказано бият по този показател няколко пъти по-скъпи спирачки. Цената явно също няма как да е, кое тогава?
За да не пускам нова тема искам да попитам дали можеш да дадеш повече информация относно работата на тези спирачки? Как се представят за XC/AM каране, можеш ли да ги сравниш с други модели.
Благодаря
Опростеният дизайн подвежда: Тектро са убедителни в почти всяка ситуация. Спирачната сила е толкова висока, че Аурига няма причина да се срамува от директно сравнение с най-големите.
eMcKu написа:Какво мислите за туй ?
http://www.chainreactioncycles.com/Kits ... elID=23437
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта