MaN1aK написа:Тежиш 44 кг и мислиш,че ще чупиш Boxxer Team то не зависи само от теглото де ами и от карането.Да не ходиш по Red Bull Rampage/Downtown,че мислиш че ще го счупиш.Познавам човек с тегло 95 кг и кара с Boxxer Race вече няколко години и го блъска яко и нищо му няма. Но сега идва голямата религия Marzochi vs.Rock Shox и няма да продължавам повече,защото ще стане...но въпреки това бих взел Super T.
Teodor40 написа:за сервизиране е по-лесен.
bikerider написа:Teodor40 написа:за сервизиране е по-лесен.
Това предполагам от личен опит го говориш?
bikerider написа:
Не ми се дълбае в тая тема, толкова е дълбано, че няма накъде. И двете вилки си имат недостатъци. И двете си имат предимства.
Аз също с лек превес гласувам за Боксера (само ако е нов обаче!), но това че се сервизира ПО-лесно от СуперТ не е вярно, а Теодор40 както обикновено говори наизуст...
@Estatik:
1. Тегло - Боксера
2. Геометрия/височина - неясно, зависи от рамката, клоня към Боксер.
2. "Мазнота" на хода - СуперТ
3. Реглажи/качество на хода - Боксера
4. Леснота за сервизиране / интервал за профилактика - СуперТ
5. Сервизи - Боксер.
6. Цена - не коментирам.
Моето мнение е дотук, окончателния избор е твой личен :agree:
SpoileR написа:А аз мислех, че не ти се дълбае.
Estatik написа:отколкото турбо-мега-боклук.
Estatik написа:Пък може да отскоча до София лятото да ви покажа малко "Финтове"
Shady™ написа:Имаше май преди такава тема и за това директно ще кажа - Super T ...
Estatik написа:.Ще започна със ниски скокове(около 2 метра) и ще се издигна до 4 макс.
.
screamBoy написа:ква ти е болката, в града 1.50 не е кой знае колко, до 2 предполагам също лесно се стига
виж в планината е нещо доста различно, дори 1 си е шубелийско, мазния мноо му се възхищавам за това
ако пича ги прави в града тия неща си е точно както го е написал
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 77 госта