URNEST написа: ...К24 предлага FCS настройка на контактната точка на накладките и е с асиметрични бутала..
airborneone написа: [size=9]Не знам защо но при мойте к24-ки FCS настройката играе роля и в спирачната сила (знам, че звучи неправдоподобно и е доста спорно , но аз така го усещам,
специално за задната[тя нали е с малък диск ] при най-малък ход на лоста е почти неизползваема )
!
Байкрайдер написа:Демек графиката на спирачната сила спрямо приложената сила с пръста... или нещо такова icon_smile_wink.gif
@Cocko: демек ако е стръмна (например Avid J7 със червена врътка на макс), спирачката кове защото спирачната сила расте експоненциално спрямо приложената сила с пръста.
Ако пък е равна графиката, то спирачната сила е пропорционална на приложената сила с пръстчето, демек требе ЯКО да стискаш за да спираш яко.
TheUndertaker написа: Добре .... к18 VS k24
Сила .... еднаква
Модулация съезмерима ... k24 логично позволява промени спрямо това какво искаш ...
В момента разликата е сaмо FCS.
sprintmaxcom e-shop написа: К-18
Двубутална спирачка с отворена система
- Настройка на хода на лостчето
- Черно гланцирано покритие
- Ръкохватката е обратима за лява и дясна
- Ръкохватката се сваля с два болта, не е необходимо да махате всичко останало от кормилото си когато сваляте спирачките си.
- Комплекта е с метални накладки
sprintmaxcom e-shop написа: К-24
Двубутална спирачка с отворена система
- Настройка на хода на лостчето
- Асиметрични бутала за повече мощност
- FCS - настройка на контактната точка на накладките без инструмент
- Ръкохватката е обратима за лява и дясна
- Ръкохватката се сваля с два болта, не е необходимо да махате всичко останало от кормилото си когато сваляте спирачките си.
- Комплекта е с метални накладки
imbecile написа: От гледна точка на буталата очевидно разлики няма
airborneone написа:
http://www.formula-brake.it/index2.htm
В описанието на к18 и к24 обаче има. Виж от линка...
Ако наистина няма разлика може да се корегира е-шопа на спринтмакском.
airborneone написа: п.п.
според пдф-а няма разлика в буталата на к-18 и бианкото....
imbecile написа:airborneone написа: п.п.
според пдф-а няма разлика в буталата на к-18 и бианкото....
Хм...за миг си помислих, че е станало объркване за кои точно бутала иде реч. Да, ама не. Аз колкото и да го гледам pdf-a, и при четирите модела спирачки буталата (piston kit) са еднакви - и в лостчето, и в апаратчето
Както и да е, едва ли това е толкова важно Аз съм доволен от К18, който има база - нека прави сравнения
imbecile написа:...FCS (модулация)...
URNEST написа:imbecile написа:...FCS (модулация)...
Хмм защо си мисля, че настройка на контактната точка е съвсем различно от модулация, въпреки че понякога взаимно си влиаят.
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 88 госта