hitar_potar написа:Какво ще рече, че обслужването на рамката е скъпо заради многото лагери?
Съндей е с 8 лагера, 4 от които по-специфични, макар и със стандартни размери. Варианта е специфичната част да ти я изработи стругар за 15-20лв, а 8-те стандартни лагера с хубаво качество излизат още 20лв. Ако искаш пък оригинален комплект с вградена специфичната част, плащаш 60 долара и си свиркаш. И това за стар модел, когато нещата не бяха толкова стандартизирани. На Фюри 2017 не вярвам лагерите да са различни от стандартните, което ще рече, че можеш да се разминеш и с 30-40лв. Колко пъти ще ги сменяш в годината? Същото важи и за бушингите. Тях пък можеш да ги намериш оригинални и да ги платиш веднъж, отиваш пак при стругаря, преди да си ги монтирал, показваш му ги нови-новенички, казваш му да ти ги копира 3-4-5 пъти, даваш му 20-30лв за услугата, и приключваш с драмите.
Относно работата на рамката - мисля хората бяха доволни от нея, от геометрията също (модерна рамка е).
SawBass написа:За повечето неща написани от теб съм съгласен, но частта "8-те стандартни лагера с хубаво качество излизат още 20лв" е малко абсурдна според мен. Наскоро си купувах лагери за около 20лв общо (и при мен 8 на брой)
с "хубаво" качество и точно след две карания на колелото част от лагерите (на долният линк, свързващ задният триъгълник с предния) вече "хрупаха".
Качествените лагери са по над 7лв парчето. Елементарната математика всички я знаем. Поне според мен от лагери за 20лв сумарно не можеш да очакваш нещо кой знае какво.
Все пак спортът не е от най-евтините, а колегата споменава сериозна марка рамка (при това 2017г) и няма как да се очаква поддръжката на подобно бижу да стъпва на 20-30лв на година. Такива рамки не заслужават такова неглижиране
zandi написа:Мисля да го обслужвам в scott, които са официални представители на GT. В момента се чудя между едно алуминиево демо(2016, най-евтината околмплектовка + допълнителен Vivid r2c, сложено му е каране и не е от на-запазените и добре поддържани, ще му трябва леко поосвежаване но нищо непоправимо) за 3500 или доста запазеното GT със сменени бушинги на фоксове 40/DHx2coil и saint спирачки, движение, главини за 4500?
като цяло избора е или яки, запазени компоненти с не дотам добра, но запазена рамка или по-доказана и харесвана рамка с лека нужда от освежаване, но с нисък клас компоненти за 100лв по-малко.
Доста съм раздвоен. Помагайте, че докато се чудя ще ги лапне някой
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта