Marzocchi 66 RCV Air

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Marzocchi 66 RCV Air

Мнениеот asl » Нед Авг 06, 2017 11:41 pm

Здравейте.Някой знае ли въпросната вилка на колко бара да я напомпя.Аз съм 60кг.
Предварително благодаря.
asl
 
Мнения: 42
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Май 02, 2016 3:54 pm

Re: Marzocchi 66 RCV Air

Мнениеот moridinbg » Пон Авг 07, 2017 11:24 am

Помпаш, докато при сядане я сгъваш на 25%. Tоест, при 180мм вилка, 45мм трябва да потъват. От там нататък при каране си преценяваш достатъчно ли ти е.
Аватар
moridinbg
 
Мнения: 1162
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 11:59 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66 RCV Air

Мнениеот asl » Вто Авг 08, 2017 12:15 am

Днес пробвах да я спадна и натискам винтила и излиза малко,трябва да натисна вилката и след това пак да натисна и пак излиза малко въздух и така ли трябва да я спадам?
Днес един приятел я пробва и заяви,че имала проблем с масления патрон,защото не изпълнявала целия си ход.Това така ли е или просто трябва да скочиш от някъде по-високо,че да ботъмне?
Човека,който ми я продаде,каза,че някои отсипвали масло,но не ми каза дали това има някакъв ефект и какъв е той.
Предварително благодаря.
asl
 
Мнения: 42
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Май 02, 2016 3:54 pm

Re: Marzocchi 66 RCV Air

Мнениеот SawBass » Вто Авг 08, 2017 9:31 am

Привет,
според мен е най-добре да идеш в някой сервиз с квалифициран персонал и там да ти разяснят какво точно си купил, как работи, защо работи така и т.н.
От наблюденията ми във форума, тук може да научиш много неща и има хора които определено знаят и разбират от материята (не говоря само за вилки, а като цяло за колела), но има и хора които говорят страшни глупости и се изказват без никаква подготовка и покритие. :)
Аватар
SawBass
 
Мнения: 114
Рейтинг: 1227
Регистриран на: Пон Май 09, 2016 10:09 am

Re: Marzocchi 66 RCV Air

Мнениеот msniki » Сря Авг 09, 2017 3:51 pm

Вилката не е въздушна !
Няма въздушен патрон, а въздушен ПРЕЛОУД (вкарва се малко количество въздух(1 атмосфера или 1.5 , ако вилката ти е мека)
Или с други думи, вилката си има метална пружина вътре, вентила отгоре го ползваш само ако самата пружина ти идва мека.
Често тези 66-ци са със стоковата средна пружина вилката, която ще ти е добре за килограмите, даже малко твърда.
А излиза въздух защото не е патрон, а в целия крак е въздуха. Ще има някакво налягане винаги.
Можеш да я направиш на Вакуум ако ти е твърда самата пружина, така дори минималното съпротивление от въздуха ще отпадне.
Прави се на вакуум , като се натисне вилката и изпусне налягането при сгънато положение.
А такъв тип вилка за да си направи целия ход(до долу), трябва стабилно натоварване.
От просто натискане или скачане на 5-6 стъпала е почти невъзможно да направи ботъм аут.
Ако все пак имаш съмнения за повреда, отваряш вилката и махаш пружината. Ако без пружина си прави целия ход, значи всичко е ок.
Отваря се със ключ за касета, от лявата страна. След като махнеш червената капачка.
Успех !
Снимка на ключа нужен(15-20 лв в магазина нов) :
Изображение
Ето снимка на разглобена такава вилка : (моя е снимката)
Изображение
Аватар
msniki
 
Мнения: 2350
Рейтинг: 1392
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 6:50 pm
Местоположение: Шумен/Русе

Re: Marzocchi 66 RCV Air

Мнениеот asl » Сря Авг 09, 2017 11:11 pm

Жълтата пружина средната ли е или най-меката?
asl
 
Мнения: 42
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Май 02, 2016 3:54 pm

Re: Marzocchi 66 RCV Air

Мнениеот asl » Чет Авг 10, 2017 11:24 pm

Също така мисля на следващата сервизация да сложа 5W и вместо 250мл във всеки ботуш да сложа по 200мл.Така четох из форума,че ще работи по-добре,нод а не се протърка?
asl
 
Мнения: 42
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Май 02, 2016 3:54 pm


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта