Лек АМ велосипед

Този форум е заключен, тъй като на негово място бяха създадени няколкото продуктови форума по-горе.

Лек АМ велосипед

Мнениеот Harka » Сря Авг 09, 2006 10:29 pm

Това е питането... марки много, модели много. Рамките на хода - 120-140мм, т.е. нещо от типа на Ghost AMR, Canyon Nerve ES 9, Fusion Raid SL...

Edit: Идеята е за нещо по-универсално от NRS-a, но все пак с добри показатели за въртене.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Сря Авг 09, 2006 10:50 pm

[quote="Harka"]

Това е питането... марки много, модели много. Рамките на хода - 120-140мм, т.е. нещо от типа на Ghost AMR, Canyon Nerve ES 9, Fusion Raid SL...

Edit: Идеята е за нещо по-универсално от NRS-a, но все пак с добри показатели за въртене.
[/quote]


Fusion Raid SL е много интересна машинка, Ghost AMR иди-дойди, а Сanyon... как да ти кажа...

Тrance? Или искаш нещо непременно европейско? В Америка също има интересни неща...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Harka » Сря Авг 09, 2006 11:00 pm

[quote="TOYAGA"]


Fusion Raid SL е много интересна машинка, Ghost AMR иди-дойди, а Сanyon... как да ти кажа...

Тrance? Или искаш нещо непременно европейско? В Америка също има интересни неща...
[/quote]

Бе нещо отзивите за Maestro не са много възхитителни, а и освен това Trance като че ли не беше особено лек.

Я подскажи нещо заслужаващо внимание от Америка...
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Сря Авг 09, 2006 11:10 pm

Че кво му е на Maestro? :D Мхм... И Trance не е от най-тежките... На този фон кво американско да ти препоръча човек? Те не държат мноо-мноо на тези неща... 5.5 EVP?
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот GECKO » Сря Авг 09, 2006 11:13 pm

Аз не ги разбирам много тези мърдащите се неща отзад (за това си карам твърдото), но Pyre изглежда доста комфортно като геометрия, а ако това окачване работи и на половина колкото на неделята, значи просто... да :D
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот Harka » Сря Авг 09, 2006 11:16 pm

Мда, Intense-a не е лош вариант. А какви са ти забележките относно AMR-a?
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Сря Авг 09, 2006 11:31 pm

Ми не ме кефи... :dunno: И има по-добри чекръци...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Harka » Сря Авг 09, 2006 11:52 pm

Хм, хода на Fusion-a се разминава при различните източници.
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Newone » Чет Авг 10, 2006 8:27 am

Много добър избор, според мене, биха били Blur LT/135mm/ и Yeti 575/145mm/.И двата байка са относително леки/рамките са под 3кг/ и отзивите са, че са много добри както за въртене нагоре, така и при спусканията...
Не бива да се пропускат и Ellsworth Epiphany i Turner 5 spot..а от европейците Storck Adrenaline и Commencal Meta 5....
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот NovemberCharlie » Чет Авг 10, 2006 10:25 am

Изпревари ме. И за мен ще е интересна темата.:beer:
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Авг 10, 2006 11:03 am

[quote="Harka"]

Хм, хода на Fusion-a се разминава при различните източници.
[/quote]


Ходът е 130 мм. Чудно за кво ти е, след като имаш и Неделя, но ти си знаеш...

Можеш да погледнеш и BMC Fourstroke в допълнение към изреденото от Иван. Има и още куп чекии с подобен ход отзад - в момьента са мноо фьешън...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Harka » Чет Авг 10, 2006 12:13 pm

[quote="TOYAGA"]


Ходът е 130 мм. Чудно за кво ти е, след като имаш и Неделя, но ти си знаеш...
[/quote]

Аз практикувам два стила - DH (без никви други елементи, @did ;)) и АМ/Enduro или ба ли го как се казва. Едно е сигурно обаче - концепцията на NRS-a силно се различава от това, което по принцип карам с него. С две думи - принципно неподходящ за целите, за които го ползвам. И тук се намесват така наречените АМ велосипеди. Теглото им спокойно може да се закове на дванайсет/не много над дванайсет килограма като в същото време "катераческите" им характеристики са напълно прилични с оглед повишения ход на задницата.
[quote]
Можеш да погледнеш и BMC Fourstroke в допълнение към изреденото от Иван. Има и още куп чекии с подобен ход отзад - в момьента са мноо фьешън...
[/quote]

Мноо са фьешън, щото може би има защо...
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Авг 10, 2006 12:34 pm

Определено има защо...

Tърсят се Fashion Victims, които да купуват дългите вилки, големите спирачки, платформените шокове и всичко онова, което включва споменатото "АМ/Enduro или ба ли го как се казва"...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Harka » Чет Авг 10, 2006 12:53 pm

[quote="TOYAGA"]

Определено има защо...

Tърсят се Fashion Victims, които да купуват дългите вилки, големите спирачки, платформените шокове и всичко онова, което включва споменатото "АМ/Enduro или ба ли го как се казва"...
[/quote]

Дали... :dunno: Аз съм на мнение, че компромисът при АМ велосипедите е по-скоро положителен, отколкото отрицателен (варира между отделните марки/модели).
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот NovemberCharlie » Чет Авг 10, 2006 1:04 pm

[quote="Harka"]

[quote="TOYAGA"]

Определено има защо...

Tърсят се Fashion Victims, които да купуват дългите вилки, големите спирачки, платформените шокове и всичко онова, което включва споменатото "АМ/Enduro или ба ли го как се казва"...
[/quote]

Дали... :dunno: Аз съм на мнение, че компромисът при АМ велосипедите е по-скоро положителен, отколкото отрицателен (варира между отделните марки/модели).
[/quote]
Най-вероятно са предшествениците на решението на въпроса:"Какъв байк да си избера, за да мога с него да карам от бесен даунхил до маратон и кротко крос кънтри?". Мисля, че решението ще се появи когато в колоезденето навлезе електрониката :D
П.П. Всъщност май не е смешно. Като имам предвид какво прави електронно регулираното окачване при автомобилите, нищо чудно някой ден да срещнем подобни решения и при байковете.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот Harka » Чет Авг 10, 2006 1:11 pm

@NovemberCharlie:
Сега, нека бъдем реалисти. :D
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот NovemberCharlie » Чет Авг 10, 2006 1:13 pm

[quote="Harka"]

@NovemberCharlie:
Сега, нека бъдем реалисти. :D
[/quote]
:D:beer:
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Авг 10, 2006 1:22 pm

[quote="Harka"]

Дали... :dunno: Аз съм на мнение, че компромисът при АМ велосипедите е по-скоро положителен, отколкото отрицателен (варира между отделните марки/модели).
[/quote]


Не споделям твоето мнение. Няма универсален инструмент - швейцарският офицерски нож изглежда добър компромис, но за сърдечна операция е необходим скалпел, а за транжиране - сатър...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Чет Авг 10, 2006 1:26 pm

[quote="NovemberCharlie"] Като имам предвид какво прави електронно регулираното окачване при автомобилите...[/quote]


Удължава опашките пред сервизите.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот NovemberCharlie » Чет Авг 10, 2006 1:34 pm

[quote="TOYAGA"]

[quote="NovemberCharlie"] Като имам предвид какво прави електронно регулираното окачване при автомобилите...[/quote]


Удължава опашките пред сервизите.
[/quote]
Зависи как го възприемаш - като страничен или като основен ефект. Все пак си мисля че има хляб в електрификацията/електронизицията на окачванията.Ако не ме лъже паметта имаше разни флуиди дето си променяха свойствата при преминаване на ел. ток през тях, а пък голяма част от датчиците вече са достатъчно леки и евтини. Стои разбира си е въпросът с консумацията на енергия. Аз лично съм оптимист. П.П. Съжалявам за офтопика
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот PtD » Чет Авг 10, 2006 1:35 pm

[quote="TOYAGA"]

[quote="NovemberCharlie"] Като имам предвид какво прави електронно регулираното окачване при автомобилите...[/quote]


Удължава опашките пред сервизите.
[/quote]


:emlaugh::thumb:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот Harka » Чет Авг 10, 2006 1:36 pm

[quote="TOYAGA"]


Не споделям твоето мнение. Няма универсален инструмент - швейцарският офицерски нож изглежда добър компромис, но за сърдечна операция е необходим скалпел, а за транжиране - сатър...
[/quote]

...а за смесено каране - "смесено" колело, може би...
Нещата са свързани. Добре съзнаваш, че не мога в едно каране да качвам с NRS-a и да спускам с Неделята. Нагоре с Giant-а е пей сърце, но аз не искам да омаловажавам чак толкова спусканията. И точно тук се разминаваме...
Все едно, като че ли ненужно задълбаваме.

SSD 225 или RP3?
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот NovemberCharlie » Чет Авг 10, 2006 1:54 pm

[quote="Harka"]

[quote="TOYAGA"]


Не споделям твоето мнение. Няма универсален инструмент - швейцарският офицерски нож изглежда добър компромис, но за сърдечна операция е необходим скалпел, а за транжиране - сатър...
[/quote]

...а за смесено каране - "смесено" колело, може би...
Нещата са свързани. Добре съзнаваш, че не мога в едно каране да качвам с NRS-a и да спускам с Неделята. Нагоре с Giant-а е пей сърце, но аз не искам да омаловажавам чак толкова спусканията. И точно тук се разминаваме...
Все едно, като че ли ненужно задълбаваме.

SSD 225 или RP3?
[/quote]
Аз лично бих предпочел SSD 225
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Авг 10, 2006 1:56 pm

[quote="Harka"]

...но аз не искам да омаловажавам чак толкова спусканията.
[/quote]


И си склонен да омаловажаваш изкачванията... Твоя си работа.

[quote]
SSD 225 или RP3?
[/quote]


DT, естествено.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Чет Авг 10, 2006 2:00 pm

[quote="NovemberCharlie"]

Все пак си мисля че има хляб в електрификацията/електронизицията...

О, да! Има много хляб! За сервизите...

[quote]
Ако не ме лъже паметта имаше разни флуиди дето си променяха свойствата при преминаване на ел. ток през тях.[/quote]


Още ги има. Даже се прилагат.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот pascoff » Чет Авг 10, 2006 4:02 pm

Ех религияяя ... и предразсъдъци ... и теории ... какво ли ще стане ако колелото ми е с 2 кг. (еле па 10) по тежко от сегашното но ми доставя много по-голямо удоволствие при спускане след катерене ?! НИЩО! Юли, освен ако не си решил да се съзтезаваш (в което се съмнявам) не мисля че трябва да наблягаш на думата "лек" при избора на велосипед в тоя клас (велосипед за всичко) или поне не това да е водещия критерий ... трябва да направиш компромис за сметка на удоволствието, което ще получиш при каране ... при мен компромиса е теглото и то до сега не ми е пречело (като изключим че ям повече при и след каране, което пък е ок за мен а и при теб няма да ти е проблем) ... избери си колело, за което няма да мислиш дали ще му стане нещо при спускане, млад си още да броиш всеки грам в повече ;)
примерно Giant Reign :agree:
Днес времето ще бъде преобладаващо над пространството.
Аватар
pascoff
 
Мнения: 864
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 25, 2002 10:56 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Newone » Чет Авг 10, 2006 4:29 pm

@mite_pascoff
Tова, което казваш е така, но като че ли важи, ако имаш само едно колело...
А по принцип, аз мисля, че колелата с повече ход и годни за въртене нагоре, не са само маркетингов удар, а покриват една реална ниша на пазара...Това са хората, които карат от всичко по малко и нямат състезателни претенции.Т.е. максимално близо до mountainbiking в най-чистия му вид, без конкретни дисциплини и стилове...
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Авг 10, 2006 5:29 pm

[quote="Newone"]

Това са хората, които карат от всичко по малко и нямат състезателни претенции. Т.е. максимално близо до mountainbiking в най-чистия му вид...
[/quote]


Айдеее... "Чистата вяра"... :D:D:D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот kotka12 » Пет Авг 11, 2006 8:17 am

[quote="mite_pascoff"]
при мен компромиса е теглото и то до сега не ми е пречело (като изключим че ям повече при и след каране, което пък е ок за мен [/quote]


Ми нали затова си закръглен и пухкавичък:D:rofl:
:beer::beer::beer:
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Harka » Пон Мар 19, 2007 8:25 pm

Преди време TOYAGA беше пуснал впечатления от Scott Genius RC 30... Сега, три години по-късно, се опитвам да разбера до какво еволюира Genius? На какво се дължи феноменалното за класа си тегло? Какви "последици" може да има това? TOYAGA беше споменал за проблемите с шока на тогавашните Genius - има ли развитие по въпроса (разположението си остава същото - зле)?
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Следваща

Назад към ПРОДУКТ - КОНСУЛТ

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 74 госта