aspelozen написа:Ако ми разрешите да кажа някои неща по темата за всички настоящи и бъдещи почитатели на тоя тип колелета,които нямат опит с тях.Първо:МНОГО внимавайте с тях защото са по-опасни от останалите,най-малкото веригата реже пръсти.Второ:карането на такова колело е страхотно като изживяване и физическа подготовка.То дава по висок ритъм и по дълбоко дишане съпоставено с шосейното на еднакъв терен и обороти,искам да кажа,че не само ти мъчиш колелото а и самото колело те кара да го мъчиш по-яко.Трето:ако сте решили да карате такова колело търсете си по възможност пистова рамка-ИМА разлика в хода,а като пари е все тая.Четвърто:на RETROBIKE недей да си играеш да го правиш с свободен ход,няма никаква разлика с шосейното,а и сега шосейните са толкова леки,че и с цел олекотяване няма смисъл да се занимаваш,карай си шосейката.Пето:не си продавайте колелетата,които сте п равили с любов,ще съжалявате после.Има приятели има банки,родители,дарители,майната и на кризата,да живее колоезденето.
прав си за това че е хубаво да е с пистова рамка."Фиксираните"
колела са супер за физическа подготовка,тъй като напрежението е постоянно ии е огромно при спирането или само при забавянето.Но са много опасни за градско (мене щеше да ме отнесе една патрулка на пешеходна пътека иии бях на зелено ии той не беше пуснал нито светлини нито сирена,както и да е).
Сега нещото което не мога да си обесня е следното:гумите на фиксито се пукат много по-лестно от на шосето.Ако с шосето съм спукал 1 чифт гуми на фиксито за 3 седмици вече бях на 7 чифт.
Иначе от цялото ти изказване най ми хареса- Да живее колоезденето!