Ми не знам как така толкова много пукате гуми и всеки ходи с резервни чак... Не мога да си представя да си купя резервна гума, в смисъл че по-скоро бих ходил с лепенка, да си я залепя ако се спука? Не знам какво трябва да стане че да не усетя и да я нарежа, че да се налага да я сменя...
Доколкото помня гума съм пукал един единствен път на пътя и не се пребих, въпреки че карах доста бързо. Така и не разбрах от какво се спука, но направо гръмна... Пък и да съм разбрел беше толкова отдавна че няма как да помня, но за късмет бях на 500 метра от импровизираното сервизче на пича който ми ремонтираше бръкмата тогава и просто го занесох на рамо до там да го оправи.
Само още веднъж съм пукал гума така по сериозно, но то си беше от глупост
По онова време си помпах гумите на по 5-6 атмосфери, просто никой не ми беше казал че не трябва да са чак такъв камък, пък и защо да не трябва, само дето много се пада
И един път викам я да видя до колко може... И таман се отказах на 7-8 атмосфери, даже се канех малко да я спусна, когато скапаната ми външна гума не издържа, искам да подчертая че беше нова, но по-скапана от "оригиналния китайски боклук"(за феникс говорим), който имаше доста повече метален предпазител или както там се нарича твърдата част по края, по вътрешната обиколка на гумата. Та вътрешната направо изскочи, прещипа се и гръмна
Та как ги пукате тези гуми, че се налага смяна на пътя? Обикновено има някоя малка дупчица, която се усеща дни след спукването, когато спадне гумата, напомпаш я и на другия ден пак е за помпане, но пак всичко се оправя с лепенка. Това ако говорим за асфалт, ясно че в планината е друго
И като стана дума, всъщност колко трбява да се помпат гумите, според типа гуми и т.н.?