Ами цената определено ще ми е проблем (2099лв).LOWRIDER написа:ем защо не си земеш един рам ХС 1.не знам колко пари е точно ама щом ще караш и по пресечен терен.според мене това е подходящото колело
Ами затова се надявам с възможно по-малко компромиси с конфорта да е възможно обратното (със XC да може да се кара по шосе)FireFoXa написа:С шосейка не може да караш по черно...
Може ли някой да каже конкеретно какви са недостатъците/предимствата на DRAG Expert и съответно на RAM HT2.FireFoXa написа:... лично аз не сам чул нищо добро за Дарт...
Драгът е "чисто" ХС колело, докато Овенът е за малко по-аграрно каране.Rtor написа:Ами затова се надявам с възможно по-малко компромиси с конфорта да е възможно обратното (със XC да може да се кара по шосе)FireFoXa написа:С шосейка не може да караш по черно...Може ли някой да каже конкеретно какви са недостатъците/предимствата на DRAG Expert и съответно на RAM HT2.FireFoXa написа:... лично аз не сам чул нищо добро за Дарт...
Rtor написа:Ами цената определено ще ми е проблем (2099лв).LOWRIDER написа:ем защо не си земеш един рам ХС 1.не знам колко пари е точно ама щом ще караш и по пресечен терен.според мене това е подходящото колело
Аз до сега четох из вашият форум (даже понаучих някой друг термин ) и до колкото можах да се ориентирам алтернативи на Scott на приемлива за мен цена са :
(ще ги подредя според моите скромни и неориентирани предпочитания )
1) DRAG Expert - около 950лв.
2) RAM HT2 - около 1000 лв.
3) RAM HT1 - около 600 лв.
Имам чувството, че ако взема Scott, известна част от цената ще е за надписа (не знам дали съм прав) и поради тази причина реших да се по пренасоча.
Ще можете ли да ме ориентирате към нещо, което да отговаря максимално на нуждите ми. За съжаление сам не мога да преценя.
Както казах по-горе, байка ще се кара по шосе или леки терени. Просто средство за предвижване по различни видове пътища - без разни урви и други подобни места където предполагам, че хората от този форум предпочитат да карат. Sportstera на Scott все още ми се върти в главата заради по-късият ход на вилката, коте мисля че ще е по-удобно за шосе, а предполагам и гумите му са по-подходящи за целта.
ПП: Избраните от мен байкове имат ли възможност за пренасяне на някакъв багаж, ако реша да си направя някакъв по дълъг преход?
LOWRIDER написа:Щом няма да караш зверски по добре си вземи РАМ НТ1 18 инча да речем ...
И двата байка подлежат на ъпгрейд. За да прецениш какво ще купиш има два фактора - как ще ползваш байка и колко пари имаш. Не забравяй каска и ръкавици - около 50 лв. Наистина на Драг сервизът не е на най-голямата висота, но не се притеснявай за разхлабнания - 1-2 седмици след като купиш колелото във всички случаи ще трябва изцяло да се попритегне.Rtor написа:LOWRIDER написа:Щом няма да караш зверски по добре си вземи РАМ НТ1 18 инча да речем ...
Ами RAM HT1 не бих си го взел по няколко причини.
1) Размерите му не са подходящи за моят ръст. Аз съм висок 186см, а рамките според сайта на производителя са само два размера 16" и 20". Според онази формула, за мен подходящият размер е малко над 18", а RAM HT2 има размери - 17", 19", 21".
2) Въпреки по високата си здравина, по спецификация на производителя рамката HT2 е по-лека, което означава че е по-добре конструирана и бих искал да си купя базиран на нея байк.
3) От това вече не разбирам, но предполагам и окомплектовката (монтаж май се казва ) на HT2 е по-добра.
Наистина, напълно съм сигурен, че няма да карам зверски, но ми е необходимо надежден байк с възможно по-голям експлоатационен период без да му сменям части. По-високият клас такива не гарантират ли именно това, или те просто имат по-високи параметри свързани със специализираното им спортно предназначение?!
Засега вниманието ми е фокусирано към RAM HT2 и DRAG Expert. Доколкото разбирам, единственто реално предимство на RAM, e възможноста за къстамизиране и по-добрата сервизна подръжка. Някъде четох за купен нов DRAG, на който част от елементите му били разхлабени. За мен това би било много лошо, защото не разбирам кое колко затегната трябва да бъде, а освен това и за сега нямам подходящи инструменти в къщи.
Ами дават ми се около 1000лв за байк. И понеже няма да го тормозя много съм готов да жертвам здравина за да постигна по-малко тегло, така че се загледах и в рамката RAM XC1, тя е доста по-лека от TH2. За останалите части, моето предпочитание е дълготрайноста пред по-ниско тегло. Освен това прекалено леките ми идват и "леко скъпички". Проблема е че не съм ги проучил и не знам какво точно да избера, но се надявам с течение на времето и с ваша помощ да се ориентирам (не бързам да копувам в момента).NovemberCharlie написа:И двата байка подлежат на ъпгрейд. За да прецениш какво ще купиш има два фактора - как ще ползваш байка и колко пари имаш. Не забравяй каска и ръкавици - около 50 лв. Наистина на Драг сервизът не е на най-голямата висота, но не се притеснявай за разхлабнания - 1-2 седмици след като купиш колелото във всички случаи ще трябва изцяло да се попритегне.
Rtor написа:Ами затова се надявам с възможно по-малко компромиси с конфорта да е възможно обратното (със XC да може да се кара по шосе)FireFoXa написа:С шосейка не може да караш по черно...Може ли някой да каже конкеретно какви са недостатъците/предимствата на DRAG Expert и съответно на RAM HT2.FireFoXa написа:... лично аз не сам чул нищо добро за Дарт...
Какво толкова го прави скъп този байк? Аз вече се отказах да купувам някво име сред байковете. Не ми се дават пари в повече просто. Благодаря за предложението все пак.wuminator написа:TREK SU300 http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... cts_id=903
Ами кво да се прави новобранска работа, чак сега осъзнах че имаш в предвид вилката, а не марката DRAG (мислех че в бързината си допуснал правопечатна грешка ). А каква вилка би ми препоръчал. Търся нещо с възможно по-малък ход и по-леко (всъщност честно казано още не съм сигурен какво търся). RAM предлагат ли стандартни твърди вилки.FireFoXa написа:Аз имах предвид вилката на хт1-2, а не марката Драг като цяло или в частност експерта... Сякаш рам хт2 ще ти е перфектен... Тъй като си 186см, не би трябвало да се притесняваш за плюс минус 1 килограм... П.П.Рам хт1 е в 16,18,20, а хт2 е 17,19,21 инча.Rtor написа:Може ли някой да каже конкеретно какви са недостатъците/предимствата на DRAG Expert и съответно на RAM HT2.FireFoXa написа:... лично аз не сам чул нищо добро за Дарт...
Rtor написа:Благодаря на пишещите в темата ми, мненията им са ценни за мен.
Нама масовост в тази тема, не мога да и разбера кое точно и е кривото. Не чакам информация на готово, чета доста, но въпреки това е трудно да не задавам тъпи и банални въпроси.
лесна за подръжка и надеждна не ми се иска да и сменям некви гумички масла и тн.. няколко пъти в годината.
Suntour XCR LO,с патрон,не се сменя масло,със заключване-около 170 лв.Търся нещо със ход до 80мм, което задължително да може да се заключва
Назад към Други видове колоездене
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 114 госта