Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Вто Фев 02, 2016 4:58 pm

Има ли след 2015 г. велосипеди с рамка (или само рамка) със следните изисквания:

1) водачи на жилата към горната тръба (не по долната търба);
2) монтаж на V-brake;
3) монтаж на курбел с плочи 28-38-48 зъба (без смяна на централно движение с по-дълга ос);
4) да побира без проблеми гуми с балон от 1,75 до 2,00;
5) между двете стойки на седалката да има напречна тръба с отвор за монтаж на калник и пр.;.
6) максимално допустимо(от производителя) натоварване - 140-150 кг.;
7) да има ухо за монтаж на заден дерайльор;
(8) без фабрични отвори около местата за монтаж на задната главина;
9) да е от алуминий (7005 или 6061).
10) да има пъпки за багажник.

БАЗОВИТЕ цени на колелата са 600-900 лева. В тази връзка рамката трябва да позволява безпроблемен UP-GRADE. Този базов сегмент 24-speed V-brake е значително по-добър (като компоненти) от 21-speed.
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Bashmaistora » Вто Фев 02, 2016 6:49 pm

- Виж за хибриди 28"(Cross Avalon, Ferrini faster man, Drag Grand Canyon, Sprint Sintero Man)
- Или някои по-стари 26" модели(Sprint Apolon, Ferini ...) се вписват в питането. :)

За 27,5 или 29 нямам инфо..., но може и да има туй онуй..
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Вто Фев 02, 2016 9:26 pm

За хибридите “лимита” е от 40-622 (28 x 1.50) до 42-622 (28 x 1.60)
При подходяща рамка и вилка може да поеме 47-622 (28 x 1.75) и вероятно 50-622 (28 x 2.00)
Общо взето 27,5 или 29-ките ползват такива гуми, но нямат капацитет за по-голям курбел (48-38-28)
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Bashmaistora » Вто Фев 02, 2016 9:51 pm

Фърли едно око за гумите на тези stevens 4X (3Х) SX GENT с 28х1,60:
https://www.youtube.com/watch?v=SAqHvvjUavc
https://www.youtube.com/watch?v=5IH55nbNzzs
Стандартно 28х1,75 требе да паснат на всеки хибрид дори и тез в BG.
Обаче за 1,90 или 2.00 си е специфика и иска проверка на место..
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Вто Фев 02, 2016 11:00 pm

Eми има и други, но скъпи предложения 2015 / 2016 :
гуми “MAXXIS 28/42-622” - http://www.bergamont.com/de_de/bikes/cr ... x-30-gent/
Само, че комбината Shimano Altus ST-ЕF51А отстъпва на Shimano Acera ST-M360.
Както и да е, но по-дебелите гуми са за предпочитане за нашите пътища! :popcorn:
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Bashmaistora » Сря Фев 03, 2016 12:06 am

Ето малко инфо за стандартите ISO; INCH; FRENCH: https://en.wikipedia.org/wiki/ISO_5775
Вероятно има колло с балон 28х2.00, щом се пускат на пазара такива гуми.
Този Драг Каньона отпада - не става, Крос Авалона(може би не става), но Спринт Синтеро може и да стане.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Сря Фев 03, 2016 12:19 pm

По Т.(6) от техн. специф-я на STEVENS 3X SX GENT, max laden weigh = 130 kg.
http://www.stevensbikes.de/2016/index.p ... lang=en_US
Това е и макс. допустимото натоварване за хибрид според stevens. Напр.:
а) велосипед/13,5 kg/ + б) велосипедист/98 kg/ + в) екипировка/3 kg/ + г) багаж/15 kg/.
Drag, Cross, Sprint, Ferini, Leader и т.н. нямат пълна ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ за своите ППС!?

По т.4 (от Wikipeida) по ISO d-вътр28” = d-вътр29”. Тогава max-ширина и max-D-вън на гумата ще зависят освен от рамката, но и от ширината и дължината на вилката.
Максимумът за повечето хибриди е 42х622 тоест 28х1,60, max load = 100 kg/per one tire.
Понеже има стари модели с гуми 47х622 или 28х1,75, max load = 110 kg/per one tire, вероятно е да има и нови такива.
Във всички случаи трябва точно измерване на рамката и вилката за 100 % сигурност.
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Alexi » Сря Фев 03, 2016 2:33 pm

повечето велосипеди издържат спокойно колоездач/товар над тия кг .. пак ще дам примера с един мой приятел който си купи хибридно колело и както беше 130 кила стана 2 години го кара без проблеми ,вече е 110 кила де .. проблеми има само с веригите - като ластици ги разтяга :)
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Bashmaistora » Сря Фев 03, 2016 3:09 pm

- (Проверено на живо) При Каньона дължината между заварките под напречната тръбичка(между седалковите стойки) е L= 47 mm, а при вилката (под арката) L=50 mm.
- При Крос Авалон, Синтеро Ман, Ферини Фастер Ман не е ясно положението??? Особено при Кроса - имат голям избор на рамки! Цели 4-ри размера (срещу 2 при Драга). При Кроса за размерите - 520, 560 или 600 може и да станат гуми 28х1,75???
* Следователно ТАВАНА за хибридите е до 42-622, по случайност може да има рамка или колело за 47-622 (въпреки, че 28x1,75 е най-доброто за по-тежки карачи).
* Категорично няма да стане 50-622 (28”х2.00).

P.S. Това ФЕРИНИ е по-скоро SLOWER MAN – курбела е с малко зъби, а и рамката може да е по-якичка.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот L&R » Сря Фев 03, 2016 4:27 pm

Аватар
L&R
 
Мнения: 163
Рейтинг: 1310
Регистриран на: Нед Юли 12, 2015 9:01 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Сря Фев 03, 2016 6:06 pm


Не отговаря на т.8. Пък и на повечето модели на крос жилата са по долната тръба.
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Bashmaistora » Сря Фев 03, 2016 9:41 pm

Забрави тея 26, 27,5 и 29” чудесии!
Твоя BG-избор за любителски байк е 28” NEW Grand Canyon Pro!
Ноооо от 2016 г. липсва таз комплектация.
Тва ша рече, я има, я няма чаркалъци (рамки, уши и пр.) ако ти притребе нещо – сори майна.
Може и нещо НОВО или “НА СТАРО” отвън(немско) – СИЧКО Е НА НИВО!
Стар-марков хибрид ша е 2-3 класи над наште вело-карашици.
Няма да се пуашиш – ОРТА НАВЪН ПРАЯТ И НЕ СИ ИГРАЯТ!

Глей тука градско каране с V-brake&28 zoll << 42-622:
https://www.youtube.com/watch?v=CXpV8Njb4Pc
ХА са метни ся на една нашанска вело-шаренийка – ХЪМММММ? :D
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Bashmaistora » Чет Фев 04, 2016 6:38 pm

Алоу ко става бе мен? Хреса(купи) ли нещо мммм? Май труден избора ааа?
Ето и хибриди на Cube – 2016 г. се продават в БГ!
http://www.cube.eu/produkte/trekking/cu ... reen-2016/
http://bikescenter.bg/velosipedi-bg/gra ... an-2016-bg
Рамките им поемат още по “дебели” гуми 44х622 (само за пример, въпреки дискбрейка):
http://www.cube.eu/produkte/trekking/cu ... lack-2016/
Ако има нещо за коментар питай не се кахъри.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Пон Фев 08, 2016 9:27 am

Освен РАМКАТА имах резерви и към 27-speed офертите. Главно заради масово предлаганите “беззъби” курбели на Shimano (Acera и пр.) – 26-36-48.
* Оказва се, че SUNTOUR NCX 48-38-28 teeth 170 / 175 mm е ОК за 27 скорости!
SUNTOUR-а е напълно съвместим, както с по-тънките вериги, така и с 9 скоростните касети на Shimano. (Например Acera CS-HG50-9: ar 9 11-12-14-16-18-21-24-28-32T; au 9 11-13-15-17-20-23-26-30-34T; bg 9 11-12-13-14-16-18-21-24-28T)
Така преходът от 8 към 9 задни венци за почитателите на 48-38-28 е 100% възможен. Той е и доста по-удачен за едно по-динамично и разнообразно темпо при малкия и средния венец.
* Вече има много добри V-brake 48-38-28 предложения през 2016 г., включително и с нови компоненти.
Има и фирми(включително БГ), чиито 2016 г велосипеди (26”, 27,5” и 29”), са с рамки позволяващи разнообразен up-grade (курбели, команди, размери гуми, вилка и пр.).
* По отношение на каплите, предпочитам да са с 36 спици вместо с 32. Тук поне избор и разнообразие има.
* Що се отнася до ширината на гумите напр. Kenda Kwick Bitumen 700х45С(45-622); MAXXIS ROAMER - 44x622, мисля, че горната границата за хибридите тябва да е 47х622. При 29" байкове 47х622 трябва да е долна граница ако се ползват предимно за градско каране.
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Bashmaistora » Пет Фев 12, 2016 9:55 pm

ЕТО И ЕДНО КОМПЛЕКСНО РЕШЕНИЕ
От Ferrini 2016 - 26”, 27,5”, 28, 29” (24-sp V-brake) предлагат по 3 или 4 размера рамки с по 3 разцветки!
В ъглите при задната главина рамките имат отвор. Нямат и пъпки за багажник. Но пък не се занимаваш с майсторлъци – мериш, караш и забряваш!
Cross&Drag – имат едни окастрени V-brake 21-sp таралясници, но нищо с 24 скорости.
При Ferrini R2 29" VBR ALTUS 24V 2016 - позволяват гуми от 1,75 до 2.00 без проблем. Рамката поема 48 зъба курбел, защото е по-стеснена в ъгъла между стойките на веригата и тръбата на централното движение.
Не е ясно какво ще предложат през 2016 от SPRINT&LEADER96? Рамките им са качествени и са склонни към UP-GRADE!
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Съб Фев 20, 2016 4:44 pm

ОЧЕВИДНО НЯМА такава геометрия и конструкция НА РАМКА, гарантираща комплексна-100% маневреност, устойчивост, комфорт, безопасност, здравина и еластичност, ремонтопригодност, възможност за UPGRADE и т.н.
Тенденците от няколко години са:
А) 26“ - рамките да са с малки размери - предимно за деца; Иначе тези велосипеди са много маневрени.
Б) 27,5“ рамките са, ни риба ни, рак. ИЗМИСЛЕН стандарт за ПОРАСНАЛИЯ ЕВРОПЕЕЦ!!?? Проблемни в много отношения, с малък избор на гуми, липса на читави рамки и компоненти. Твърде мъгляво и неясно бъдеще в тази тясна ниша.
В) 28“ – утвърден ЕВРОСТАНДАРТ при хибриди, трекинг, градски, бегачи и т.н. велосипеди.
Г) 29“ – МТБ – надстройка върху 28“ капли.
А) и Б) като цяло за извънградско каране са умряла история. Липсват по-тънки и по-гладки гуми, не допускат по-големи средни венци (48-38-28), рамките са само за дискове (в кал, зима и дъжд). Рамките покриват минимум изисквания и са с много тясно предназначение.
При В) и Г) каплите са еднакви по d, но пък доста различни по отношение на гумите. Рамките отговарят на повече изисквания и предпочитания.
Най-често при d=622 каплите са 17C, 19C, 21C, с височина (20--28) и трапецовиден профил. Това определя здравината, типа вентил и съответния размер гуми. Малко вело-производители посочват тези важни размери, както и производителя на шините.
При хибридите(28“) и при -29“, за предпочитане са капли 21“ или 19“. Спрямо 17“, те са по-здрави(с малки изключения), поемат по-дебели гуми и стават за удобния Scharder(автомобилен) вентил. За съжаление масово се пробутва Presta-вентила. По логиката: по-малък – d, mm, – по-малък риск от кракове в тази област на каплата.
По-надеждно е също 36 спици спрямо 32 броя, въпреки по-високото тегло.
“ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ” ДИСКОВИ СПИРАЧКИ при каране извънградско по шосе, при хубаво време са по-скоро рудиментарен атрибут.
Тук из форумите се посочват ГОЛЕМИТЕ достойнства на компромисните(бюджетни) механични дискови спирачки:
а) значително по-ефективна спирачна сила;
б) лесна и евтина поддръжка спрямо хиралвиката, но не и спрямо V-brake;
в) чести, но пък лесни настройки;
г) компромисен по-добър вариант при липса на велосипед с V-brake, дори само на вилката(където натоварването е най-голямо при спиране).
На практика обаче, много са и оплакванията и разочарованията от механичните дискови спирачки, дори след смяна на няколко различни производители и модели: Tektro(Aquila, Novela, Aries); Avid BB7; Shimano Tourney TX (BR-TX805)
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Alexi » Съб Фев 20, 2016 5:51 pm

колега доста глупости си изписал ,без да се сърдиш :)
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Съб Фев 20, 2016 8:10 pm

Alexi написа:колега доста глупости си изписал ,без да се сърдиш :)

За любителски предпочитания относно хибриди-28" не виждам нещо, което да е по-различно или по-особено.
Освен ако си фен на други стилове каране и велосипеди - най-лесният аргумент е ГЛУПОСТ.
Авторитетно споменаваш, какво според теб може да издържи една рамка - не видях основания, освен предположения.
Пак да кажа това е любителско мнение за нисък клас хибридни велосипеди.
Те често се смятат за НЕДОРАЗУМЕНИЕ. ОК аз поне имам избор.
Ти може да имаш друго виждане и отношение - няма проблем:popcorn:
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Alexi » Съб Фев 20, 2016 8:19 pm

какво значи любителски .. то професионални карачи на велосипед са 0.1% от всички .. аз харесвам хибридите ,а повечето събират гума 2.0 от така недолюбвания от теб и "измислен" стандарт 27.5 - с 2 комплекта капли си караш и шосе ,и ХС
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Съб Фев 20, 2016 10:28 pm

Бъдещето ще покаже развитието или залеза на този стандарт. Нормално е да си има достатъчно фенове, но производителите решават всичко.
За 0,5 инча разлика спрямо - 28", просто не ми се рискува.
За едно съм съгласен - имат добра маневреност, но геометрията на рамките, както и конструкцията им си е предимно за off road.
Ако не отговори на очакванията, които посочваш - ШОСЕ И ХС - какво правим c 27,5" щом рамките над 90 % НЕ ПОЗВОЛЯВАТ да подмениш поне задвижването?
При хибридите няма проблем - ако ти е много 48-38-28, ще минеш на 48-36-26, ако и това е много на 44-32-22, ако и това не ти допада няма проблеми 42-32-22.
При мен доминира карането извънградско, така че 28-мака е точния избор. И мното немски фирми правят добри модели кеф ти с диск, кеф ти с V-brake.
ЗА ГУМИТЕ също избора е доста ограничен - пак трябват компромиси, изчаквания, трудни доставки и т.н.
При хибрида или поне найнера-29" има всичко. Разнообразието е по-голямо освено това между 28 и 29 има доста общо, за разлика от 27,5". Примерно, ако сметна че ми е кеф освен 28" да си взема едно 29" с по-проста окомплектовка - доста от чаркалъците ще са съвместими. Пък и тези найнери доста дорбе вървят както по шосе, така и off road.
Все пак при 27,5 мисля, че отиват предимно дискови спирачки. Някак си са по-пъргави и динамични тези колела, с по-бърз старт, може би имат и други предимства.
Какви според теб Disk-brake ПО ШОСЕ ще дадат достатъчна спирачна сила и добра ремонтопригодност(нещо ако се скапе след 30-40 км) при 27,5"?
Механични или Хидравлични? Говорим за 27,5 стандарта и особено ако падне як дъжд.
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Alexi » Съб Фев 20, 2016 11:21 pm

не съм карал с механични дискови ,казват че има читави такива но то и цената им не е ниска .. хидравликата според мен е непретенциозна и се справя с условията за които е замислен велосипеда - прах кал вода - спира ,няма да те подведе .. а гуми има буквално всякакви от всички размери както рошави за 28" ( циклокрос ) така и сликове на 27.5 ,просто в БГ няма избор .. аз карам шосе с пълен слик 27.5х1.35 Schwalbe Kojak
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Пон Фев 22, 2016 7:36 pm

Определено от Schwalbe предлагат много конкурентни (спрямо 28") решения за 27,5" [MARATHON SUPREME - 42-584 (27.5 x 1.60, 650B); 50-584 (27.5 x 2.00, 650B)].
- Интересно не кривиш ли капли с толкова тясна гума - 35 mm?
- Каква ти е ширината на каплата 17C, 19C или 21C? (Аз предпочитам 21С)
> С колко зъба курбел караш?
За шосе и по-радрънкан път ползвам тоз тип грайфер: MARATHON ALMOTION - 50-584(27.5 x 2.00, 650B). Разбира се, ако са по-тясни 47-584 или 44-584 още по-добре. Има и други производители. :)
Прав си, че диска с хидравлика е по-доброто решение - усилията са по-малко, няма триене в броните и пр.
Все пак през зимата (-15С до -20С ) има ли вероятност от замръзване на спирачната течност? Тоест някакви ментагони може и да се пускат все пак.
> За съжаление 27,5" не може да поеме по-голям курбел. Например при Cross 27.5" GRX 9 (който е с 44-32-22) не става 48-36-26, също така и при Cross 27.5" GRX 8(който е 42-32-22) не може да поеме 48-38-28.
Затова ако се сложат подходящи за шосе гуми на 27,5", то няма рамка, която да побере повечко средни венци.
Това е важно както за извън градско каране, така и за градско.
Все пак ако има 27,5-ца, на която може да се постави по-голям курбел от 44-32-22 посочи някакъв модел?
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Alexi » Пон Фев 22, 2016 9:00 pm

за това последното не знам ,но със сигурност знам че моята рамка събира и 28 капли ( пробвал съм ) а там вече избор на сликове дал Господ отделно ще се вдигне малко и максималната скорост .. относно моите - 21мм са вътрешен ,а гумите ги карам на 4-5 бара - до сега не съм кривил но невъзможни неща няма .. венеца ми големия е 44ка което ми дава доволно скорост по равно ,държа си 35-40 км/ч .. маратоните са хубави гуми но много тежки за моя вкус ,850 грама са .. а моите са 400 - разликата в педалирането е доста голяма с 1 кило надолу от каплите
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Bashmaistora » Вто Фев 23, 2016 10:50 am

Ако си >180 см първом пробвай 28“ или 29“! Тва 27,5“ си е за извън пътя или градско и не става за курбел 48-38(36)-28(26). Кат ги глеам тез мощни гуми и дискове при МТБ, чакам за прикачен инвентар (браздир, плуг и фреза) – бе адреналин да има.
Хибрида си е баш точното колло – гуми, курбели, рамка и т.н. избор бол, сичко си е ОК.
Arch1.1 на Leader 96 пере в земята Град Каньона на драг. Тоз лидер е много здрав 27-sp хибрид, жилата са по-горната тръба и е с V-brake! За наште пътища V-брейка е таман, повече не ти требе! Прост, лесен и недежден в сухо време. Едва ли ша чакаш да запере един як дъжд, че да хукнеш из гьолища и калища и да спираш с дискове. Дисковете и едрите им главини са си тежък багажец ако ша караш по-надълго!
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Вто Фев 23, 2016 6:25 pm

Споко - над 180 см съм. За хибридите всичко е вече ясно има богат избор. Предпочитам 24 скорости.
При 3х9 компонентите са малко по-качествени, не са скъпи, има разнообразие и са по-разпространени.
Едва ли само ръст е важен при избора на 29 или 27,5. При МТБ 29 и 27,5 явно има какво да се коментира - най-вече рамки, капли, гуми, курбели, защо не дискови спирачки.
Дисковете масово навлизат в употреба. До 2-3 години може би ще се наложат тотално. Най-простите вело комплектации(21ск или 24 ск) ще са с V-brake.
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот Bashmaistora » Пон Фев 29, 2016 5:20 pm

И тъй 28" Ferini Faster man и хибридизацийките на Shokblaze сбират задна гума 50 см - NO-проблем - имат луфт по 4 мм от стойките на седалковата тръба.
Феринито е дваж по-читаво. Чудно е що 28"-ците на Sprint, пък и 29" са с рамки мах - №53? Нямат никъде и схемичка за геометрийката на колелата? Що годе има кво да избереш, ама като цяло small frame size.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re: Конструкция на рамка - 26”; 27,5; 28”; 29” за V-brake, 24-s

Мнениеот 2WBGST » Пет Май 20, 2016 11:50 am

Само за служители на реда може: http://www.fujibikes.com/bike/details/police-patrol-29- (но без V-brake, за да спират по-лесно нарушителите) :D
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm


Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта