[quote="mih"]
...вдругиден мисля да я погледна за ръжда и отвътре, доколкото това е възможно.
[/quote]
Добре е да го направиш. Със сигурност ще има ръжда, въпросът е да е само повърхностна и да не е довела до компрометиране на структурната якост... Има и начини за антикорозионна защита - ако те интересува, мога да потърся подробности.
[quote]Иначе аз да смятам ли за вярно, че рамките се държат само на тези муфи и вътре няма примерно заварки или някаакви други спойки? Изглежда ми не много здраво, ако е така
[/quote]
Тръбите са съединени посредством тези муфи с припой (бронзов или сребърен), който изпълва малкия луфт между вътрешната повърхност на муфата и външната на двете тръби, както и минималния луфт между предварително напасваното чело на едната и повърхността на другата тръба. След изстиване на припоя връзката е изключително здрава и може да съперничи на всяка от съвременните заварки.
[quote]...колко да си позволявам да натоварвам рамката (и вилката, оригиналната е). Например ще издържа ли прелитане над дупки, скачане от/на тротоари и минаване през участъци с много дупки? [/quote]
Колкото би следвало да се натоварва всяка шосейна рамка и вилка - при кадърно изпълнение, номерата, за които споменаваш, не би трябвало да са проблем. Бих казал дори, че ако е в добро състояние, твоята рамка следва да е доста по-издръжлива на тормоз от днешните.