Карам два велосипеда, единият е най- евтиния байк на Drag- zx2 с алуминиева рамка, амортисьор на вилката zoom, отзад е "твърдак", тегло 14-15 кг, заден венец 7 скорости, гуми от евтините боклуци на kenda 26 х 45 мм ширина на балона, при максимално бързо въртене на курбела достигам 42 км/час и то на спускане по лек наклон. Другият е хибрид на cube hyde urban live 622-28", пълен твърдак, съотношение голяма плоча на курбела- малък венец на касетата 48х11, тегло 12 кг, гуми schalbe road cruiser 42х622, тежат по 700 грама, максимална скорост на равно- 50 км/час. Висок съм 190 см и тежа 105 кг., без тлъстини
. Карам само градско в София, основно по два маршрута, единият е от ж.к. "Сухата река" до гара Искър, разстояние около 8- 8,5 км., денивелация- 12 метра, другият е близо до южната дъга на околовръстното, разстояние 8.5 км., денивелация 70 метра. По първия маршрут рядко спирам, средно за 2 минути, защото карам през почивните дни и пътят е широк и с добра видимост. Разстоянието до гара Искър го вземам с байка най- бързо за 23 минути и 20-30 секунди, с градското колело за 20 минути и 15-20 секунди, каране само по шосе, това при отчитане със старт- стоп система на компютъра, реално е с 2 минути повече. По втория маршрут- 8,5 км. карам около 2,5 км. по шосе и останалите 6 км. по велоалеи, подлези светофари скачане от тротоари и т.н., разстоянието го вземам с байка за 28 минути, с градското за 26 минути старт-стоп, реално за 35 минути с байка и 30 минути с градското. Понеже става въпрос за пърформънс, разликата между двата велосипеда е огромна, 28 инчовите колела дават голяма инертност, възможност за каране на висока предавка, бързо ускорение от място и поддържане на висока скорост дори при изкачване на наклон, като средно на едно и също натоварване при движение без спиране имам разлика от 8-10 км/час средна скорост в полза на Кюба.